۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳

مدیرکل تعاون مازندران:

۶۵۸ شرکت تعاونی غیرفعال در مازندران تعیین تکلیف شد

۶۵۸ شرکت تعاونی غیرفعال در مازندران تعیین تکلیف شد

ساری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: ۶۵۸ شرکت تعاونی غیرفعال طی فعالیت دولت سیزدهم در استان تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری عصر شنبه در جلسه شورای توسعه تعاون مازندران ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید و حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: نگاه و توجه استاندار مازندران به توسعه بخش تعاون و اقتصاد تعاونی ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه بخش تعاون در راستای تحقق شعار سال جز مردمی‌ترین اقتصاد محسوب می‌شود، تصریح کرد: حمایت دولت سیزدهم به ویژه شهید آیت‌الله رئیسی سبب ایجاد مطلوب توسعه بخش تعاونی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه مازندران در بخش تعاون پیشرو در کشور است و شرایط خوبی دارد، افزود: در این بخش نیاز به تلاش، مشارکت و همراهی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها هستیم.

این مسئول یکی از راه‌های رسیدن به رشد هشت درصدی اقتصاد و اجرایی شدن شعار سال را احیا و توسعه تعاونی‌ها دانست و ادامه داد: توسعه تعاونی‌ها با مشارکت مردم یکی از برنامه‌های راهبردی کشور است.

باقری از تشکیل ۱۴ هزار و ۱۸۸ تعاونی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۶۰ درصد تعاونی‌ها فعال هستند و ۶۷ هزار و ۵۷ نفر عضو دارد و ۱۵۷ هزار و ۲۱۹ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکه از زمان تشکیل کمیته تعیین تکلیف تعاونی‌های غیرفعال در دولت سیزدهم ۶۵۸ تعاونی تعیین تکلیف شدند، تصریح کرد: روحیه مشارکت جمعی و تعاون‌گری در استان بالاست و رتبه سوم کشور را داریم.

کد خبر 6125105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha